Pogosta vprašanja

Naročila

Kako lahko naročim izdelke iz spletne trgovine Relive SHOP?

Izdelke lahko naročite tako, da se registrirate v spletno trgovino. Registracija je preprosta in zanjo potrebujete le svoj e-naslov. Izdelke lahko naročite tudi prek e-naslova: info@reliveshop.si ali telefonske številke 051 334 145 (dosegljivi smo med 9. in 17. uro od ponedeljka do petka).

Lahko svoje naročilo prekličem?

Svoje naročilo lahko prekličete v roku 1 ure od oddaje naročila z obvestilom na elektronski naslov: info@reliveshop.si, med delavnikom, od 9:00 do 17:00 ure pa tudi prek telefona na 051 334 145.

Oddal sem naročilo in nisem prejel potrditvenega e-sporočila. Ali je moje naročilo pravilno oddano?

Prosimo, najprej preverite, če se potrditveno e-sporočilo nahaja med »vsiljeneno pošto« (»Spam«) in v spletni trgovini v rubriki Moj račun – Zgodovina naročil. Če vaše naročilo ni zavedeno, je pri oddaji naročila zagotovo prišlo do napake. Prosimo, da nas kontaktirate na info@reliveshop.si ali nas pokličete na 051 334 145.

Dostava in stroški dostave

Kdaj lahko pričakujem svoj paket?

Naročila obdelujemo in odpremljamo med delavnikom, od ponedeljka do petka. Svoj paket lahko pričakujete v roku štirih delovnih dni od datuma oddaje naročila. Če svoje naročilo oddate v petek po 13. uri, se začne šteti kot prvi dan štiridnevnega roka ponedeljek. Večina naročil (95%), oddanih do 13. ure, je odpremljenih še istega dne.

Koliko znašajo stroški dostave?

Če izberete dostavljalca GLS Slovenija d.o.o. je dostava pri naročilu nad 20,00 EUR brezplačna, za naročila pod 20 EUR so obračunani enotni stroški dostave, in sicer 5,00 EUR.

Kdo dostavlja pakete?

Pakete dostavljamo prek naših poslovnih partnerjev GLS Slovenija. 

Kaj če me v času dostave ne bo doma?

Če vas v času dostave ni na naslovu, kamor je bila dostava naročena, vam kurir pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu se nahaja telefonska številka kurirja in z njim se lahko dogovorite za naslednjo dostavo; lahko naročite tudi dostavo v eno od paketnih trgovin ali paketomatov. Več o dostavi si lahko preberete tukaj.

Zakaj čakam na svoje naročilo že več kot 4 delovne dni?

Če čakate na svoje naročilo več kot štiri delovne dni, prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite na telefonsko številko 051 334 145 ali nam pišite na e-naslov info@reliveshop.si. V večini primerov se pripeti, da se obvestilo o pošiljki, ki naj bi ga poštar pustil v vašem poštnem nabiralniku, izgubi.

Ali lahko dostavo pošiljke naročim v službo?

Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju. Priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite in v primeru, da ste izbrali plačilo po povzetju, poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine.

Zakaj mi poštar želi zaračunati poštnino, čeprav je znesek naročila višji od 20 EUR?

Če vam želi poštar zaračunati poštnino, kljub temu da znesek vašega naročila presega 20 EUR, pomeni, da se moti, zato ga na to opozorite.

Lahko naročeno prevzamem tudi v fizični trgovini Relive SHOP?

Če želite naročeno blago prevzeti, prosimo, da pred naročilom pokličete na 051 334 145.

To Top